Blijf maar doorbladeren

Femked 03 juli 2024
Dit boek is een echte pageturner. Je weet niet welke kant het opgaat en wilt echt door blijven lezen. Vooral de diepgaande beschrijvingen van personages en plaatsen maken dat je het verhaal in wordt gezogen.

Ondanks dat de schrijfstijl geweldig en spannend is, begreep ik de toevoeging van een tweede verhaallijn niet altijd. Soms zorgt dit voor verwarring, maar aangezien de beschrijvingen diepgaand zijn is snel duidelijk welke verhaallijn in dat hoofdstuk zich verder ontwikkeld. Helaas was het einde niet zo diepgaand als de rest, maar desondanks een boek waar je maar blijft doorbladeren.

Meer recensies van Femked