Mysterieuze thriller

Door de flaptekst wil het het boek lezen toch? Ik was meteen nieuwsgierig naar wat het poppenhuis met het verhaal te maken had. Dit boek is een handzaam formaat, ideaal voor op vakantie en het verhaal houd je een paar uurtjes in zijn greep, dus echt een perfecte aanrader voor deze zomer!

Jessie is docent Engels op een middelbare school, na een vervelend oudergesprek hoort ze ook nog eens dat ze uit haar woning moet. Toch kan ze terecht bij die vervelende ouder. Hij woont namelijk in een landhuis en daar is een tuinhuis dat leeg staat en bewoond kan worden. Het tuinhuis is wel fris in de winter, maar met een goede kachel en dekentje kun je het wel overleven. Het tuinhuis en het grote landhuis spelen een grote rol in het verhaal. Ze lijken wel te leven.

Als lezer ga je samen met Jessie op avontuur om alle geheimen van het landgoed te ontrafelen, maar ook de geheimen van de mensen die er wonen zijn super interessant. Dalila is de leerling van Jessie, maar ze komt toch wel iets dichterbij. Nicole en Alex zijn een apart stel, maar passen daardoor toch goed bij elkaar. Beide hebben ze zo hun geheimen. Uiteindelijk kom je er veel te weten, maar daarvoor moet Jessie veel op het spel zetten.

Een thriller met een spooky tintje, maar die vooral gaat over geheimen ontrafelen. Ga mee met Jessie op dit avontuur. Zoals ik al zei is het een handig formaat, kleiner dan een standaard boek, maar het verhaal is daar niet minder sterk door. Het mysterieuze einde zorgt ervoor dat misschien niet al je vragen zijn beantwoord...

Bedankt voor dit recensie-exemplaar Uitgeverij Prometheus.

Meer recensies van Jufwillemijnopallstars