Wat een lekker boek!

Jurgen1971 30 april 2024
Op de achterflap staat te lezen dat Erik Segers in 'Niets is alles wat er is' een stap terug zet: minder grappen en grollen, minder pagina's, minder personages, minder plots, minder seks. Want less is more.' Daar ga ik niet helemaal mee akkoord. Hij zet eerder een stap vooruit, vind ik. Dit is misschien wel zijn beste boek. Meer verhaal, meer diepgang, personages met meer vlees en bloed, meer ontroering... Less is inderdaad more. Ook de humor zit er zoals vanouds in. Hilarische toestanden zoals we van Segers gewoon zijn. En de seks, die is anders, maar minder? Ik dacht het niet. :-) Een absolute aanrader deze zesde van Segers. Wat een lekker boek! Het is eerder alles dan niets. Ik heb ervan genoten. Ik had het in één ruk uit. Pun intended.

Meer recensies van Jurgen1971