Dikke aanrader voor Feelgood lovers

Lobke_Loves_reading 25 januari 2023
Achterflap
Het huis aan het strand van bestsellerauteur Jenny Hale gaat over een bijzondere erfenis, een eindeloze zomer en een nooit verstuurde liefdesbrief. Wanneer Melanie Simpson geld erft van haar grootmoeder, blijkt er een voorwaarde verbonden aan de erfenis. Ze moet het geld besteden aan de aankoop en het herstel van een vervallen huis in Rosemary Bay, de plek waar Melanie en haar oma altijd de zomers doorbrachten. Plaatselijk aannemer Josh is de perfecte persoon om haar te helpen, maar hij heeft weinig zin en tijd. Zodra Melanie ontdekt hoeveel werk er te doen is, begint ze spijt te krijgen van haar beslissing. Maar in het huis ligt een stapel brieven met een geheim dat alles op zijn kop zal zetten…

Mijn mening
Alleen al van de cover van het boek wordt ik helemaal blij , wat een plaatje om naar te kijken!
Dat is voor mij ook één van de redenen dat ik liever geen e-books lees.

Wat is dit een prachtig mooi verhaal over ware liefde en hoe het in het leven loopt. Dat je soms andere keuzes moet maken dan die je voor ogen had.

De schrijfwijze is zo fijn en relaxed dat je echt door het boek heen vliegt.
Jenny Hale beschrijft op precies de juiste manier de omgeving, houdingen van personages en alles wat er gebeurd zodat het niet teveel is en je vlot door leest.
Ze kan het gevoel erg goed overbrengen waardoor je de verliefdheid zelf voelt en glimlacht bij de gebeurtenissen.

Het was echt een heerlijk boek met een mooie uitgewerkte zoektocht naar het verleden. Een dikke aanrader voor feelgood lovers!

Meer recensies van Lobke_Loves_reading