Wat een goed boek weer

Lobke_Loves_reading 25 januari 2023
Achterflap
Een onbekende vrouw wordt dood aangetroffen in een verlaten slagerij. Haar lichaam heeft geen verwondingen, maar haar lippen zijn dichtgenaaid. Pas tijdens de autopsie ontdekt de patholoog hoe gruwelijk de daad werkelijk is…

Profiler Robert Hunter en zijn partner Carlos Garcia worden op de zaak gezet om te achterhalen wat er precies gebeurd is. Maar wanneer hun onderzoek botst met een vermissingszaak die door een privédetective wordt onderzocht, rijst bij Hunter het vermoeden dat de dader het op meerdere vrouwen gemunt heeft. De jacht op deze obsessieve moordenaar, een stalker voor wie liefde grenst aan pure haat, is nu pas echt geopend.

Mijn mening
Wow het boek begint alweer meteen lekker heftig zo op de autopsie tafel.

Wat een geweldig spannend verhaal weer! Chris Carter kan de spanning zo ontzettend goed opbouwen en vast houden dat je niet anders meer kunt dan nóg een hoofdstuk verder lezen.
Groot voordeel ook zijn de korte hoofdstukken daardoor vlieg je er door heen.
Eventjes hoopte ik nog op een leuk zijspoor voor hoofdpersonage Hunter in het verhaal maar helaas.

Het einde sloeg echt in als een bom
Jager in de nacht is er een fantastische politie thriller die je s nachts wakker houd.

Meer recensies van Lobke_Loves_reading