Heerlijk tussendoortje

PetraL1978 17 december 2023
Bitch! Sacha Voogd. Ik mocht dit verhaal lezen van de Verhalenfabriek.

Karlijn werkt op een advocatenkantoor. Daar maakt zij lange dagen, waardoor ze weinig privé heeft. Haar werk is haar lust en haar leven. Totdat ze Thomas leert kennen, haar knappe nieuwe collega. Wat niemand weet op kantoor is, dat ze een affaire krijgt met hem, omdat hij getrouwd is. Maar dan krijgt Thomas een ongeluk. Hij ligt in het ziekenhuis en het is nog niet duidelijk of hij in leven bijft. Helaas blijft het daar niet bij. Karlijn krijgt ineens meerdere waarschuwingen. Blijbaar weet iemand van hun affaire af. En die is dat helemaal niet blij mee.

Het boek is vlot geschreven, waardoor het verhaal heerlijk weg leest. De personages zijn goed neergezet, waardoor ik me in hun goed kon verplaatsen. Je leeft echt mee met de personages in het verhaal. En ik vond het verrassend. Het verhaal wist mij te pakken, waardoor ik nieuwsgierig werd naar hoe het afliep. Het had een verrassend plot. De rol van Karlijn was ook echt, zoals aangegeven in de inleiding. De rollen van de andere personages hebben mij wel op de goede manier verrast.

Kortom het verhaal vond ik goed. Het is spannend geschreven. Persoonlijk raad ik het boek aan, voor diegene die van licht spannende verhalen houd. Het krijgt van mij 4 sterren.

Meer recensies van PetraL1978