Geen weg terug

PetraL1978 06 juni 2024
Geen weg terug - Marie-José Verweij-auteur

Walter is basisschoolleerkracht en maakt zich ernstige zorgen om zijn twee leerlingen Sepp en zijn zusje Mila. Wanneer hij de jeugdzorg inschakeld en hun zijn zorgen niet serieus nemen, besluit hij het hef in eigen handen te nemen en ontvoert hij het tweejarige meisje. Als hij thuis is raakt hij in paniek en maakt hij een rampzalige inschattingsfout. Er wordt een internationale klopjacht opgezet. Lukt het de politie Mila weer thuis te krijgen?

Het heeft korte hoofdstukken, die afwisselen tussen verschillende personages.

Marie-José heeft een prettige schrijfstijl en weet de verschillende personages super goed neer te zetten. Vooral Walter en Iris leer je in het verhaal goed kennen.

Ik vind het een goed boek en je zit er vanaf het begin helemaal in.

Dank je wel De Crime Compagnie voor het recensie-exemplaar

En geef het boek 5⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️