Handboek met loeigoeie informatie

PetraL1978 15 april 2024
Handboek met loeigoeie informatie - Janneke spijkerboer

De chaotische Nikki fladdert door het leven. Als ze wordt ontslagen bij Artis, vind ze in een mum van tijd en baantje bij een zorgboerderij. Dat Nikki totaal geen verstand heeft van de Hooglanders, waar ze voor moet zorgen, verzwijgt ze voor haar nieuwe werkgever. En dat komt haar duur te staan. Ze moet alles op alles zetten om niet door de mand te vallen. Tegelijkertijd raakt ze in de ban van haar knappe collega Doenja en kan ze aan niets en niemand anders meer denken. Dat is een recipe for disaster en op een onbewaakt moment slaat het noodlot dan ook toe. Krijgt Nikki de situatie optijd onder controle en lukt het haar om Doenja te veroveren?

De cover is fris en vrolijk en geeft je het gevoel alsof het lente is. Als je de flaptekst niet leest, kan je met deze cover alle kanten op. Wat bij mij nieuwsgierigheid wekte.

Ik kon de auteur nog niet en vond het leuk om een verhaal van haar te mogen lezen.

Janneke's schrijfstijl is een beetje chaotisch net zoals Nikki. De gebeurtenissen en de humor in het verhaal maken dit helemaal goed. Ik moest even in het verhaal komen, maar daarna maakte het alles weer goed.

De personages zijn goed en leuk neergezet. Nikki houdt van alle dieren, maar omgaan met mensen heeft ze meer moeite mee.

Al met al een heerlijk tussendoortje als je een beetje van chaotisch houdt.

Ik geef het ⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren.

Bedankt @verhalenfabriek @juul_deverhalenfabriek @janneke_spijkerboer dat ik het verhaal mocht lezen.

Meer recensies van PetraL1978