Leest heerlijk weg

PetraL1978 12 juli 2024
Onderstroom - Linda Jansma

Dit boek Onserstroom van Linda Jansma kreeg ik al een keer als e-book en het boek zelf, bij het aanmelden bij de Crime Compagnie Club. Dank je wel!

Door een geweldadige dood is Insa, de dochter van Hester, twee jaar geleden aan het einde van haar leven gekomen. Waarna ze een moeilijke tijd doorstaat met haar huwelijk wat strand en haar zeilschool in de financiële problemen komt. Ook het vriendje van Insa, Timo komt weer terug op de zeilschool om te lessen. Als er dan weer een meisje in de buurt wordt vermoord en de tweede zwaargewond, krijgt Hester het idee dar het verband heeft met de dood van haar dochter.

Het verhaal is zo goed geschreven en in elkaar gezet, dat je blijft lezen! De cover ziet er prachtig uit, evenals het boek zelf, met de mooie blauwe kleur aan de zijkanten van het boek verwerkt. Linda Jansma heeft mij weer doen verrassen met dit verhaal.

Ik geef het ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren

Meer recensies van PetraL1978