Tegen elke prijs

PetraL1978 20 mei 2024
Vandaag het boek Kliniek Zuid van Nick de Koning uitgelezen. Wat een heerlijk boek.

Het gaat over een arts die in Amsterdam Zuid een succesvolle cosmetische kliniek runt. Ze is getrouwd met Robert die de bedrijfsvoering doet. Samen hebben ze twee tieners Teun en Sofie. Maar terwijl haar wachtlijsten steeds langer worden, komt Caro's overvolle leven onder grote druk te staan. Een aantal van haar cliënten meldt zich met onverklaarbare klachten na een borstvergroting en de vraag rijst intern, wie hier verantwoordelijk voor is. Wanneer de spanning oploopt en haar een rechtszaak boven het hoofd hangt, biedt haar even aantrekkelijke als onmogelijke ex en collega Felix zijn hulp aan, maar kan ze hem vertrouwen? Ondertussen vermagerd Sofie onder haar ogen en Robbert, haar steun en toeverlaat, is onbereikbaar. Terwijl de wereld om haar heen lijkt in te storten, wordt Caro gedwongen te bepalen wat nu echt belangrijk voor haar is.

Wat een heerlijk boek. Goed en vlot geschreven verhaal. Het is echt een feelgood boek, met wat drama. Nick de Koning is het pseudoniem van een arts en schrijver. Er is ook nog een deel twee en deel drie komt dit jaar uit.

Ik geef het ⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren

Meer recensies van PetraL1978