Weerzien in Parijs

PetraL1978 17 mei 2024
Weerzien in Parijs, Babel deel - 2 - Henriët Spronk

Tijdens het eerste jaar van haar studie krijgt Babet de kans om stage te gaan lopen in het mooie Parijs!

Na enige twijfel, besluit ze er toch voor te gaan. Eenmaal daar komt ze terecht in een groot huis. Daar leert ze vrijwel meteen vier leuke meiden kennen. En vermaakt ze zich prima.

Op de stageplek van Babet loopt het alles behalve soepel. Ze mag daar alleen maar saaie klusjes doen. Maar al snel besluit ze daar zelf verandering in te brengen. Ze mag mee helpen met het organiseren van een event. En laat ze daar nou letterlijk een oude bekende tegen het lijf lopen.

Weerzien in Parijs is het tweede deel van de Babet-serie. Hoewel ik het eerste deel niet gelezen heb, kan je het tweede deel goed los van elkaar lezen.

Henriët Spronk heeft het verhaal vlot geschreven. Waardoor je het deel Parijs makkelijk kan lezen. Het boek leest heerlijk weg en ik heb hem in het zonnetje gelezen.

Henriët weet de hoofdpersoon te laten stralen. Je kan genieten van het verhaal en je hoeft er niet bij na te denken.

Weerzien in Parijs is een heerlijke, verfrissend, romantisch en luchtig verhaal.

Ik geef het ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van PetraL1978