Werd een projectje

SHooff 02 juli 2024
Omdat ik hersenletsel heb en graag gezond met m'n brein wil omgaan heb ik dit boek gekocht. Natuurlijk kennen we Erik als een zeer enthousiast persoon die zijn boodschap vol verve brengt. Het bleek een pittig boek, waar ik regelmatig woorden moest opzoeken. Ik plakte plakkertjes bij dat wat ik wilde onthouden of teruglezen. Het staat vol tips die met onderzoeken en bronnen worden onderbouwt. Zeer interessant, dus na het lezen had m'n boek 300 plakkertjes :) Niet heel handig, maar nog steeds wilde ik het weten. Dus van de plakkertjes heb ik een samenvatting gemaakt. Deze is uiteraard summier, maar voor veel mensen met hersenletsel meer dan voldoende. Deze samenvatting is eventueel op te vragen via mijn Insta: Breingenootjes. Het boek is zeker een aanrader als je hart en bloedvaten zelf wil onderhouden.

Meer recensies van SHooff