niet helemaal mijn ding

Voor het selfpub cafe mocht ik meelezen in dit boek
Jenny en david zijn geen gewone mensen ze zijn sneller en sterkter dan iedereen en kunnen ook vliegen.
Haar ouders heeft ze nooit gekend.
Op school leert ze david kennen
helaas blijkt al gauw dat de wereld niet veilig is voor haar en David en een race tegen de klok begint.

we beginnen in het boek met een soort epiloog en na dit hoofdstuk gaan we terug in de tijd en wordt duidelijk wat er allemaal gebeurd is met Jana en david en zijn zusje aida.
Het verhaal speelt zich al in een bijzondere magische wereld.

Zelf lees ik af en toe een ya boek en dit boek wou ik graag proberen niet wetende of het helemaal mijn genre is.
Hoewel ik het boek het uitgelezen bleek het niet helemaal mijn ding te zijn maar kan ik me voorstellen dat er zeker lezers zijn die optimaal genieten van dit boek.
De schrijfstijl lag me niet helemaal lekker maar dat kan natuurlijk helemaal aan mij liggen omdat ik ook niet helemaal lekker in het verhaal kwam.
Vandaar vanuit mij maar 2 sterren

Meer recensies van Sissybaltissen